Shavasana

Kom tot rust in Shavasana. Is je doel om tot rust te komen? Om je lichaam, geest en emoties te kalmeren? Je creativiteit verder aan te wakkeren? Om oplossingen te vinden voor problemen? Kies dan voor de beoefening van Shavasana. Een vorm van ontspanning waarbij het lichaam gedragen wordt door de ondergrond. Voor even met jezelf en bij jezelf zijn.


Voordelen van Shavasana beoefening

Het beoefenen van Shavasana kan bijdragen aan:

- meer innerlijke rust en ontspanning

- meer creativiteit

- het kalmeren van lichaam, geest en emoties

- het ervaren van meer moed in jezelf

- betere nachtrust

- het vinden van oplossingen voor dat wat je bezighoudt

- conflictoplossing

- het leren omarmen van de dood als onderdeel van het leven

- diepere ademhaling

- bewustwording

Herboren

Bij regelmatige beoefening van Yoga Nidra kun je je als herboren voelen. Je bewustzijn neemt toe, terwijl je leert vrij te laten wat je niet meer dient. Slechts 20 minuten per keer volstaat.

(Online) Shavasana (Teacher) Training

Het programma van de (online) Shavasana (Teacher) Training wordt binnenkort bekend gemaakt.

Les 1 :

Les 2 :

Les 3 :

Les 4 :

Voor meer informatie klik per (online) training op (een van de) onderstaande links:

- Ondersteuning depressie

- Ondersteuning bij trauma

Opgeven kan via...

het contactformulier. Volg de training voor jezelf of als professional.

Aanbod

(Online) Privé Shavasana sessie (60 min) € 90,75
(Online) Shavasana (Teacher) Training (4 wkn) € 363,-